20 august 2012

Rama veche transformata



La ultimul meu periplu prin pod, alaturi de valiza si de raftul de care v-am mai povestit, am gasit si o icoana veche, din alt secol. Aseara, afland de concursul Art Boutique, Before& After, i-am gasit menirea. Rama veche si prafuita

 s-a transformat, peste noapte (la propriu) intr-un tablou estival, vesel si optimist:

 Poate fi transformata si in rama pentru o fotografie din vacanta la mare...

Va doresc o saptamana frumoasa si multa inspiratie! Si nu uitati de concurs!

9 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. ...facuta peste noapte! La propriu! Dimineata, cand am vazut-o la lumina zilei, mi-a placut si mai mult...

      Ștergere
  2. ce frumos...dar ce-i acolo?...un mic ravas?...ce scrie? ce scrie?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Un mesaj gasit intr-o sticla...E o dorinta secreta, cand (si daca) se va indeplini, spun si ce scrie acolo...

      Ștergere
  3. In rama asta o poti pune pe mama leguma, s-au pe tine cind ve-ti face fotografia de ramas bun de la comunitate, SUUCCES aminduro-ra

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte interesant modelul acesta de rama, cuprindea probabil mai multe icoane sau diverse desene bisericesti....banuiesc asta dupa locasurile goale care se vad pe marginea icoanei din centru. Transformarea ramei e foarte reusita ca si idee de vacanta la mare !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Probabil, initial asa a fost. Cand am gasit-o eu, avea doar in centru o imagine. Asa s-a si nascut: cu gandul la o vacanta la mare...si cu scoici din acea vacanta...

      Ștergere