4 iunie 2012

Monday Seven

Pentru editia de astazi a jocului Monday Seven, am decis sa va arat cateva din finalistele concursului "Shabby Chic prin ochii tai"

 eleganta
sinceritate
 puritate
 romantism
 timp
patina
vacanta















Nu este un concurs, este doar blogging interactiv!
Alege si publica intr-un articol, 7 fotografii care te-au impresionat cel mai mult in saptamana ce tocmai a trecut, ataseaza cate un cuvant pentru fiecare fotografie publicata in functie de ceea ce-ti sugereaza tie fotografiile in cauza si inscrie articolul la Monday Seven!
Schema e simpla:
7 zile- 7 fotografii-7 cuvinte

Sursa foto, cu multumiri!

7 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Nu-i asa? Mi se par niste lucrari minunate (si, modesta de mine, nu m-am putut abtine in legatura cu ultima...)

      Ștergere
  2. In primul rand ;felicitari pentru premiul obtinut !!!
    Si in al doilea rand;Felicitari pentru postare! Sunt foarte de frumoase fotografiile!! O seara frumoasa îti doresc si o saptamâna
    usoara!

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari, draga mea! Pentru premiul MWB :)
    Acum despre postare: obiectele din fotografii sunt tare frumoase. Se vede din ele munca si pasiunea ingemanate. Frumoasa postare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga Elly, nici nu stiu sa-ti explic cat de surprinzatoare a fost vestea...merg sa ma informez, sa inteleg mai bine ce inseamna acest premiu. Numai bine iti doresc!

      Ștergere
  4. Inca nu mi-am revenit... Nu ma asteptam la asta. Multumesc mult!

    RăspundețiȘtergere