22 iunie 2012

Jucarii din carton

Un garaj din carton pentru masinutele unui copil- initial, garajul avea si acoperis, dar posesorul masinutelor a decis ca nu e absolut necesar; deci: simplu- nu mai este acoperis!
Pentru provocarea verde de luna aceasta!










Si pentru ca este vineri, sa fie... Happy Weekend!


"Draga Mosule, te rog mult sa-mi aduci un trenulet electric, o masinuta si o ciocolata" . Se duce copilul la posta si duce scrisoarea. Postaritele deschid scrisoarea, o citesc si li se face mila de copil. Hotarasc ele sa puna mana de la mana si sa'i cumpere copilului darurile. Strang ele banii cumpara trenuletul, cumpara masinuta, dar de ciocolata nu le mai ajung banii. Trimit cadoul copilului.

La cateva zile de la Craciun copilul duce la posta o alta scrisoare cu multumirile pt Mos Craciun: "Draga Mosule, iti multumesc pentru cadouri, trenuletul este magnific, masinuta este super. Eu sunt convins ca mi'ai trimis si ciocolata, dar cred ca doamnele alea de la posta au mancat'o".


Va doresc un weekend minunat, cu multa inspiratie! Iar pasionatilor si creatorilor de handmade in trecere pe aici, le reamintesc de concurs!

11 comentarii:

  1. cat poate sa fie de taaaare!!!!! cand eram mica aveam colectie de masinute:D (cred ca avema maimulte masinute decat papusi.. hahahaha) si jocul preferat era sa le parchez=))))
    imi place mult ideea:D
    bafta!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Frumoase amintiri ai! Mie nu-mi placeau masinutele, eu (de fapt, vecinul meu avea, dar ne jucam impreuna)aveam soldatei...
      Sa fie, Rux!

      Ștergere
    2. Am avut si soldatei;)) si o mica ferma... :D
      Eu aveam o pasiune pt masinute.. imi lua buni de la librarie )adevarul e ca fiind foarte micuta mai pierdeam din ele prin magazine in special:)). Eh nu poti fi perfect, vorba aia.

      Ștergere
  2. Grozava ideea garajului! N-am avut masinute cand eram copil, nu pentru ca nu mi-ar fi placut ci pentru ca mama considera ca sunt doar pentru baieti, dar cred ca daca aveam, garajul acesta era mai mult decat perfect!
    Sa-ti mai spun ca gluma cu copilul nemultumit, oricat i-ai fi dat, imi aminteste de o cunostinta a mea? O fosta colega de serviciu, care oricat ai fi ajutat-o, orice i-ai fi dat si de cate ori, o singura data daca n-ai fi putut s-o ajuti cu ceva, cat de marunt, te bombanea ca si cand niciodata nu i-ai fi dat nimic :))) Foarte frumoasa postare!
    Happy Weekend, Florentina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Garajul asta a aparut si in ideea de a mai aduna laolalta masinutele nepotelului meu, de care ma impiedicam pe unde nici nu ma asteptam...
      Da, cunosc si eu astfel de persoane, din pacate/
      Si pentru ca e luni deja, iti doresc o saptamana cat mai frumoasa!

      Ștergere
  3. Garajul este foarte bine realizat, cu semne de circulatie, cu "ornamente" :>...iar bancul este foarte bun si el:))
    Un weekend frumos:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. M-am straduit un pic...intre timp, semnele si-au cam schimbat locul (asa a decis proprietarul masinutelor...pot eu sa-l contrazic?!?)
      O saptamana minunata!

      Ștergere
  4. :)) Dupa ce ca saracile femei au stans bani pentru daruri, tot ele au fost au fost cele relee :))
    Foarte dragutz si garajul :D
    O zi placuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exista si in viata reala astfel de persoane...
      Multumesc, Alyz! O saptamana linistita!

      Ștergere
  5. Baiatul meu lipea scoch in jurul picioarelor de la scaune si isi facea garaj in interior.
    Foarte bun bancul. :))
    O seara placuta sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ingenios baiatul tau, cred ca o sa-i fur ideea...
      O saptamana frumoasa!

      Ștergere