5 iunie 2012

Concurs!


Inspirata fiind de ultimele concursuri si provocari la care am participat cu mare drag ( pe blogul Ghemuletului, Shabby Chic prin ochii tai, Candy by Decoupagebeauty, provocarile verzi lunare, concursurile Adrianei de pe blogul ei minunat Arta si creativitate), am decis luna aceasta sa transform darul de blog intr-un concurs creativ.
Asadar, daca va tenteaza setul din fotografia de mai sus, cu tot cu decorul aferent, puteti participa la CONCURS!

Tema lunii iunie: Grecia (da, ideea mi-a venit pe cand scriam povestea parfumata de saptamana trecuta, la invitatia Mirelei)
Regulament: Poate participa oricine; trebuie sa creati ceva, orice, indiferent de tehnica sau materiale, care sa aiba ca punct de plecare Grecia, iar apoi sa lasati un comentariu la aceasta postare care sa contina link-ul catre postarea voastra. Nu e obligatoriu, dar puteti sa va anuntati si prietenii despre acest concurs!
Premiul, constand in obiectele din fotografia de mai sus, se va acorda in ultima zi a lunii, cu ajutorul d-lui Random.

Acestea fiind spuse, va doresc spor la treaba, multa inspiratie si va astept cu nerabdare creatiile!
O zi frumoasa sa aveti!

15 comentarii:

  1. imi lace provocarea si imi plac si premiile, mai ales pietrele pictate,o sa incerc si eu!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga Elena, te astept sa participi! Nu vreau sa te dezamagesc, dar nu sunt pictate pietrele (doar fondul)-sunt facute cu tehnica servetelului

      Ștergere
  2. Le doresc și eu succes participanților, deoarece sunt premii frumoase și mă bucur că ideea ți-a venit odată cu Povestea noastră parfumată! Noi avem concurs de teatru în limba engleză, Enya are rol părincipal! Felicitări, Florentina! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. http://spiritinforma.blogspot.ro/2012/06/cercei-si-colier-albastru.html

    Pe mine acest albatru ma duce cu gandul la marea din Grecia...am fost acolo,superb.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Intr-adevar, se identifica cu limpezimea apelor Mediteranei. Multumesc pentru participare si mult succes!

      Ștergere
  4. Hih, m-am alaturat si eu! http://copilarim.blogspot.ro/2012/06/cea-mai-lunga-zi-din.html
    Merci pentru tema Florentina!:D

    RăspundețiȘtergere
  5. Iarta-ma te rog pentru intarziere...M-am alaturat si eu concursului :D

    http://ghemuletulincalcit.blogspot.ro/2012/06/grecia.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine ai venit! Ma bucur ca ai facut-o! Multa bafta castelului tau de nisip!

      Ștergere
  6. Sunt gata si eu intr0un minutel! Imi cer mii de scuze ca a durat o luna intreaga!
    cu drag, Maria

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. N-ai de ce sa-ti ceri scuze... Eu zic ca a meritat, vasul tau e foarte frumos!

      Ștergere
  7. Draga Florentina, nu stiu daca comentariile anterioare contin linkul corect catre postarea mea de inscriere in concurs, astfel ca revin cu acest comentariu, cu rugamintea de a le sterge pe cale anterioare! Succes tuturor! http://copiisimame.wordpress.com/2012/06/30/aer-elen-intr-o-vara-romaneasca/
    Scuze pentru incurcatura, dar calculatorul mi-a dat cateva erori deja! Sper sa fie totul ok acum!
    Cu drag, Maria

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga Maria, inca respir aerul tau elen...Multumesc pentru participare si iti doresc succes!

      Ștergere
    2. Cu mare drag, Florentina! Mi-a facut mare placere sa va fiu alaturi! A fost asa o aventura... Mai intai am realizat vasul in dimineata plecarii spre Iasi, iar apoi abia ieri am reusit sa ma conectez la internet, aici in Iasi, pentru a realiza postarea pentru concurs! Uite ca am reusit si sunt tare bucuroasa! In concurs au participat lucrari frumoase, iar creatoarele sunt preferatele mele! :))
      Imbratisari tuturor!

      Ștergere